11/01/2008

The Galleria med massor av affärer

Hej
I går tog vi Hyatt´s shuffle till The Galleria, en mall, med 375 affärer. Vi hann bara med ett fåtal, men jag fick handlat det som jag hade på min lista. Två par träningsbyxor, ett par träningsskor, men däremot hittade jag inte någon sportbh, som passade och inte heller någon bra överdel.
Det får duga med vanliga T-shirts, till storleken blir lite mindre.
I går kväll var jag på kurs, en misslyckad sådan, det var nästan en parodi.
Men det är inte lätt att veta.
Jag har mer dollar kvar, jippi . Och i dag skall vi handla lite mer, vadd, kanske någon mugg och lite annat bra att ha och lite tyglappar till mina Änglakviltare, men denna gång blir det charms, det är kanske inte så dåligt heller.
Sedan på kvällen blir det underhållning med Ricki Timms och Silver Star Salute middag där Alex Anderson är den stora stjärnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar