9/06/2012

En tjuvkik / A sneak peak

Nu håller jag på med några projekt till Blog hop Dots on Dots. Ett projekt är klart och det var så kul att jag var tvungen att göra ett till. På det första projektet var alla tyger prickiga utom ett som var blommigt och på nästa projekt får det vara med ett randigt tyg.
Nu skall jag nog inte sy mer i kväll på symaskinen utan bara pyssla lite med mina hexagoner.
Här är i alla fall några tjuvkikar på det första projektet och allt kommer att avslöjas 19 september på min blog.
I am busy sewing on Dots on Dots with one block and project finished and I have started on my second block in dotty fabrics, but quite different from them that I have used in my first project.
Here is a sneak peak from my first project and you will see all 19th of September.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar