8/17/2012

En liten tjuvtitt / A sneak peak

Jag har under de senaste dagarna varit upptagen med mitt inlägg i en Blog Hop där drygt 160 quiltande damer deltager. Bloghopen heter Bowls of Border och ni kommer dit genom att klicka på en gadget på högra sidan i min blog.
Här kommer i alla fall en tjuvtitt på den andra som  jag håller på med, bara en liten detalj från en väggkvilten . Kviltningen återstår, så det blir sömnad i dag också.
Kolla min blog 20 augusti för då är det min dag att publicera
I have really been busy sewing since Tuesday this week on my contribution to the blog hop Bowls with  Borders.You will find the gadget to the right on my blog. I have finished one wall quilt and this is only a sneak peek from the second that I am ready to quilt today. My day is on Monday to publish my quilts on my blog. Don´t miss the event!!!
Tjuvtitt / A sneak peak

5 kommentarer:

  1. Riktigt läckert!
    kram

    SvaraRadera
  2. Japp,så läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  3. that is soooo cute!

    SvaraRadera
  4. I can't wait to see the entire thing! Regina Cat lover....

    SvaraRadera
  5. muito lindo seu trabalho beijo bel

    SvaraRadera