1/27/2013

Min vinst från Sew We Quilt blog hop/ My win from Sew We Quilt Blog hop

I går var jag och hämtade ett paket från Canada. I mitten av december vann jag en packe med FQs på en blog hop som Madame Samm på Sew We Quilt. Men paketet innehöll väldigt mycket mer.



25 st FQs i härliga färger, ett mönster på en kul nåldyna, som Amy Bradley designat, tejp att skarva vadd med, någon sorts vliseline, som jag aldrig sett förut och flytande textillim. Och dessutom ....

In the middle of December last year I was so lucky to win a bundle of FQs on the blog hop that Madame Samm on  Sew We Quilt had. I got the packet yesterday and there were much more than the beautiful 25 pieces in a FQ bundle. A pattern for a pincushion, designed by Amy Bradley, fabric glue and batting tape and some vilene. And as the frosting  on the cake 



 En börs som Madame Samm sytt  A coin purse made from Madame Samm

11 kommentarer:

  1. Oj, så mycket fint det fanns i ditt paket, verkligen en generös gåva! Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Men så roligt!!!!!Grattis!!Spännande med vadden,den får du skriva om när du testat den!!!Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!! ÅÅÅ så kul att du delar med dej av glädjen. Jättefin vinst!

    SvaraRadera
  4. Hi!!! Great winnings!!! Congrats!!!

    SvaraRadera
  5. Oj vad roligt, rena rama julafton.
    Grattis!

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!!
    Så kul med nya saker att testa också.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  7. O din lyckost!! Grattis!
    Kerstin

    SvaraRadera
  8. Vilken fantastisk present Du har fått från Canada. Jag gläds med Dig när jag ser allt som Du packat upp. Så roligt!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  9. Flott presang. Mye nytt å teste, og morsomt med börsen. Grattis.

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten!
    Fina saker du vann.
    Eva

    SvaraRadera