1/05/2013

In Your Words bloghop a sneak peek


På måndag börjar nästa blog hop som Madame Samm styr och ställer med. Jag håller på att sy mina projekt som skall publiceras 15 januari. Det är jättekul att arbeta med sin kreativitet på det här sättet.
Här kommer några förhandstittar på det jag syr. Jättekul med två helt skilda projekt med samma tema.
Följ nu Madame Samms  blog Sew We Quilt där alla deltagarna kommer att finnas listade varje vardag 

Next blog hop will start on Monday  7th of January and the participants will be listed every day on Madame Samms blog Sew We Quilt. My day will be the 15th of January, but I will tease you with some sneak peeks of my  two different projects with the same theme.
Quilting is done, but there is much more to be done



Some of the quilting

Not quilted yet




2 kommentarer:

  1. Spännande och jag väntar på ditt alster,, Britt-Inger!!!Hade hoppat på om jag inte varit så "blyg"",,alltid kul med utmaningar!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Hi!!! They are looking very pretty!!!

    SvaraRadera