2/23/2011

Sommar inomhus /Summer indoors




Jag kände för att få lite sommarkänsla inomhus och fick lust att använda ett av blocken i den BOM som Karin och jag gjort för Öresundsquiltarna. Jag letade fram tyger med sommarkänsla , sydde tre likadana block, lade till lite bårder och visst blev det en trevlig löpare.
It´s winter and snowing outside and as I´m longing for summer I thought I could have some of the Summer feeling inside and made me a runner in fabric with lot of Summer.Three simple blocks, some borders and yes, it´s summer in my home.


8 kommentarer:

  1. Ser riktigt härlig ut med bärtygerna! Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym23.2.11

    Så härlig löpare med sommarkänsla!
    Sonja J

    SvaraRadera
  3. Härligt med sommarinspiration!

    SvaraRadera
  4. Den gillar jag verkligen och färgkombination ger mig lite sommar .

    SvaraRadera
  5. Deilig med sommerfølelser. Om det ikke er sommer ute, er det jo bra at vi kan sy den inne.

    SvaraRadera
  6. I don't know how to change this to Swedish--But I love your table runner! We are anxious for spring in Wisconsin USA also!!!

    SvaraRadera