1/05/2011

Full aktivitet/ Sewing, sewing


Det råder full aktivitet i mitt nyordnade syrum. Så här ser det ut när jag håller på med mitt skapande. Just nu är det Öresundsquiltarnas BOM för 2011 som jag syr på. Det börjar bli bråttom, visningen är om en dryg vecka, när Öresundsquiltarna skall ha sitt januarimöte.
Just a quick picture from my sewing room when I´m creating. For the moment I´m busy with creating the BOM for our quilt guild.
I´m in hurry, the quilt top must be presented January 15th.


10 kommentarer:

  1. Anonym5.1.11

    Så härligt du har det i ditt syrum.
    Vilken mysig hobby vi har.

    kram Gudrun

    SvaraRadera
  2. Anonym5.1.11

    Så här vill jag också att min syhörna ska se ut. Annika K

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig och praktisk syhörna du har.

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har. Man blir ju helt avundsjuk.

    SvaraRadera
  5. Ser himla kreativt ut! Skulle också vilja ha ett helt rum att husera i! Lycka till med projektet!

    SvaraRadera
  6. Hild5.1.11

    Det ser finfint ut. Det ska bli spännande med Öq- täcket

    SvaraRadera
  7. Kul att se hur du har det i syrummet, det ser fint ut och verkar praktiskt.

    SvaraRadera
  8. Anonym5.1.11

    Vilken ordning, saknar tygröran:-))
    Men nu handlar det väl mest om att skriva besrivningar?...... kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Lena Stridh5.1.11

    Tjusigt Britt Inger. Du borde ägna dig åt syrumsstyling. Kan man beställa tid?

    Lena i Huskvarna

    SvaraRadera
  10. Det ser nästan ut som hemma hos oss

    SvaraRadera